Katt med solsting?

Katt har fått fnatt och kånkar omkring sina bebisar för att droppa av dem lite här och var. Inatt har jag varit upp fyra gånger och lyssnat efter kattbebispip. En plockade jag upp ur tvättkorgen och de andra gångerna hade hon gömt dem under soffan. Suck...

Tycker supersynd om vovven som bara ligger o flåsar ihjäl sig så att det blir sandstorm i lägenheten. När jag klev upp kvart i åtta var det 25 grader både ute och inne.

Nu ska jag snart åka och jobba. Känns som att det kommer vara ganska dött på Ikea idag.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja pust o stånk, till o me mina killar tycker de e lite föör varmt nu så ja kan ju tänka mig att lille Filip verkligen tycker de e varmt nu.. Här hemma har vi 34 grader inne... hualigen!

2010-07-13 @ 16:48:14
URL: http://katiinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0