Jobbhelg

Nu har jag jobbat hela helgen och får imorgon en ledig måndag. Kul kul. Då ska jag (hör och häpna) åka till Ikea o handla lite. Kan inte hålla mig borta därifrån, ha ha.

Nu på kvällen var vi på bio, och sammanlagt var vi sex personer framför filmduken varav mitt sällskap utgjorde 50 %. Eclipse hette filmen och den var ungefär lika kass som de två föregångarna. Jag öppnade en Loka som sprutade över hela mig och golvet.

Linda vill öppna en Bonsai-affär efter att hon har sett Karate Kid. Det firade jag med att snyta hem ett Bonsai-träd från Ikea. Upp till bevis Stridh om du kan få det att överleva ;)

Imorgon ska det bli sol. Om det inte blir sol ska jag roa mig med något annat. Nu ska jag trycka snygga tryck på våra nya soffkuddfodral.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0