Bebisvaktare

Igår hade ju jag lilla Alicia. Det var som vanligt skitmysigt och jag ska fråga hennes mamma om jag kan få henne i julklapp, alternativt köpa henne om hon inte går med på det första alternativet.
Hon brukar aldrig vilja sova middag hos mig eftersom vi alltid har fullspäckat schema. Men så sjöng jag en liten trudelutt för henne o då somnade hon som en liten tröttängel i sängen =D



(Nä, jag ljög. Hon somnade inte förrän jag slutade sjunga. När jag sjöng för henne garvade hon o petade mig i fejjan.)


Sen var jag, Alicia, Sanna o Sannas lilla skrutt-Alex på McD o käkade. Kidsen fick en varsin cheeseburgare som dom satt o matade varandra med. Sen stoppade vi in dom i lekrummet o satt o garvade när Alex tryckte trynet mot rutan.




Världens sötaste lilla skrutt-Alex med elchocksfrippa =D




Nu; På med eskimåoutfit o ut o leka i snön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0