Tips till stressade småbarnsföräldrar

Nu jag dela med mig av en av mina groteskt många smarta idéer. Detta fantastiska påfund kommer att spara otaliga minuter för alla er som har små avkommor i huset.

Du behöver:
1 st barn under tolv år
1 st kundvagn från Ica Maxi.

Såhär gör du:
1. Börja med att köra till Ica, alternativt gå eller cykla.
2. Placera din telning i kundvagnens barnsits.
3. Styr fordonet mot fruktavdelningen och leta efter en hårig apa som bjuder alla barn under 12 år på en banan.
4. Sno en banan, halvskala den o tryck fast i hållaren för självscanningsapparaten.

Nu kan alltså barnet käka samtidigt som du handlar och inte ens behöver bry dig! Kom ihåg var du läste det.



För att alla ska förstå så visar jag här nedan en bild hur det kan se ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0