Ledig!

Ja, nu har mitt kontrakt med Ikea löpt ut. Riktigt tråkigt. Positivt iaf att jag får stå kvar som extring och jag ska jobba nästa helg igen =) Hoppas givetvis på att få en massa extrapass.

Kom nyss hem från Jessica, har varit där o druckit kaffe. På onsdag ska jag vakta hennes lilla prinsessa då hon jobbar.

Nu ska jag snart åka o handla lite, bland annat hundmat eftersom vovven har slutat matvägra. Jättebra tycker jag eftersom han ska ställas i september. Han har lagt på sig fem kg och det syns!

Sen skulle jag vilja knyta klart mitt fiskenät som jag håller på med o sätta upp hyllan med medicinflaskor +byta sängstomme. Får se hur mycket ork det finns =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0