Irrijävlaterad!

Aldrig nånsin får man vara riktigt nöjd. Jag är så förbannat irriterad vid detta tillfälle att jag har lust att släpa någon i örat runt hela Sandviken, o sen släpa tillbaka i det andra. Gaah!
Hade bokat en tvättid i tvättstugan för en enda gångs skull för att jag skulle tvätta och torktumla min Peak dunjacka.
Och vad händer?!?! Jo, dom stänger av strömmen mitt i tvätten, så nu har allt dun samlats i en klump i ena delen av jackan. Vilket resulterar i att jag inte kan torktumla den. Vilket resulterar i att om man ska ha jackan på sig i vinter så kommer man få en gigantisk puckelrygg. MORR!

Sen så har tandoperationen igår gett ett skitsnyggt blåmärke på käkbenet. Hur hett som helst. Ont gör det också. Både i och utanför käften.

Nu har jag surat klart tror jag.

Vi var iallafall på Flickan som lekte med elden idag och den var bra såklart. Fast jag hade proppat i mig alla popcorn när tio minuter av filmen hade gått...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0