Klä ut dig till Hitler...

... det är ju Heiloween führ fan!

Här sitter iallafall jag, alldeles eländig och ensam. L tog med sig Fille på promenix för jag har feber, käftvärk och en kind stor som en traktor. L kallar mig påssjuke-fia.

Kom att tänka på en lagomt klantig incident som hände när jag fortfarande var bedövad. Som sagt kunde jag ju inte stänga höger öga eftersom musklerna runt om var bedövade. Hur som helst, jag gick in i duschen, fyllde upp handen med duschkräm och givetvis hade jag glömt mitt ögas oförmåga att blunda. Jag kom på det igen när ögat sved som attan då jag fyllde det med duschkräm. Klumpeduns-påssjuke-fia.

Igår var vi i Sågmyra och Borlänge med L's mamma o syskon. Kikade runt lite på kupolen o på Lager 157. Det var trevligt =)



Så här ser jag ut idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0