Kick-Ass time

Till alla er bittra jävlar som aldrig kan dra på smilet för andras skull: Hård spark.

Skulle ju som sagt dra ut smartskalletand nr 2 idag samt ta bort stygnen som fortfarande sitter i vänster käfthalva. Givetvis blev tiden ombokad till den 29:e oktober. Det kunde de ju hjärna fått tala om lite tidigare så jag slapp gå hem från skolan i onödan. Morr.
Drog iallafall ur några stygn med mina bara händer, men måste ha verktyg till de som fortfarande sitter kvar.

Nu håller jag på med maten. På menyn idag står ugnsbakad yoghurttorsk med potatis o dillsås. Har även svängt ihop en smal köttfärssås. Hade alltid minst två dl vispgrädde i allt förut o det är halvt omöjligt att vänja sig vid ersättningen lättmjölk.

O nu ska L ha "Pang-Gardiner" (?)






Kommentarer
Postat av: Bella

Haha jag älskar att läsa din blogg.

2009-10-11 @ 21:28:46
URL: http://isablund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0