Det onda med det goda

Eller vad säger man?
Här har det hänt tusen saker på kort tid.

En fruktansvärd sak som hänt är att min älskade moster har fått lungcancer. En vidrig sjukdom som jag bara har sett på avstånd hittills, men som nu kommer farligt nära. Jag hoppas och tror på det bästa i den här situationen.

Annars ska jag till käftis idag och ta bort käkbensbiten (?) och så ska jag till sjukhuset kl 13.
Har en shoppinglista som ska avverkas idag också, och det är bland annat färg, en borste till Filip och sidorutor till bilen.




Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm...mamma berättade om nyheten för nån dag sen, usch va hemskt!!



Hoppas verkligen att hon tar sig igenom det här och får stanna hos oss många år till!!

2009-10-19 @ 13:25:22
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0