Smalmat!

Jajjemen, det blir riktigt snyggt på menyn idag. Fläskfilé m. rostad potatis och grönpepparsås på vatten.
Shittans vad jag har utvecklats, ha ha.

Annars har jag fortfarande käftvärk from Hell, men fick ju extra mycket piller att proppa i min vinterbleka lekamen, tackaaar!

Och på fredag ska jag hålla i en begravning. Jag säger som alltid: Dödskul!


-


Var hemma hos Blondie igår o hämtade piller för jag hade ätit upp mina egna. Hon har världens sötaste lilla bebis som bara flinar. O så har hon såna där klämvänliga kinder ni vet =) Bebis alltså, inte Blondie! *Squeeeze*


Och det bästa man har sätter man ju på bordet. Här har ni lilla prinsessan i egen hög person =)




Kommentarer
Postat av: jessica aka blondie ;p

fina flickan !



hahaha ja mina kinder är förhoppningsvis inte lika klämvänliga som hennes ;-)

2009-11-04 @ 19:08:29
Postat av: Anonym

Hahaaa, iofs har jag ju aldrig klämt på dina =P

2009-11-04 @ 19:50:49
Postat av: Linda

Så himla söt:o)

2009-11-04 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0