Lille plutten

Idag har vi varit på utställning i österbybruk. Den spöregnade o var skitkallt, men han skötte sig super =) 1:a i unghundsklassen o 1:a i konkurrensklassen. Kul kul. Fick jättefin kritik, inte ett gnäll om nånting.

Snart kommer min jättegravida kompis Jessica hit o ska grilla med mig o Linda. Hon ska ha en bebis om två veckor... Livrädd att ungen ska hoppa ut när jag är i närheten. Så jag har talat om för henne att här hemma ska det inte kläckas några barn. Hoppas den lyssnar... 
 
Imorgon åker jag tillbax till Big City igen. Börjar lessna ganska rejält på den där stan. Blir inte långvarig där heller. Dags att slå sig till ro snart?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du är ju gammal så dax att fundera på det kanske. . . .

2009-05-23 @ 19:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0