Bra helg

Igår vad jag o lady L ute o åkte båt till Djurgården. Supermysigt =) Fint väder o allt.
Sen på kvällen var vi hem till Anna o hennes barn. O det är dom tre sötaste ungarna i hela världen, det kan jag nästan lova! Hilma gick runt o sa; Hej jag heter Hilma heter jag, typ 100 gånger. Maja skulle sminka mig, o jag fick en jäkla snygg krigsmålning kan jag säga. Gustav var gosig o ville bara kramas hela tiden =)

Imorgon är det jobb igen, o det ska bli skönt o få lite rutin. Nästa helg åker vi ju upp till viken. Trevligt.
Var på hundkurs lite tidigare idag också, o det var intressant. Och skitkallt.

Sen kommer det komma jobbiga telefonsamtal o brev i veckan... Får se hur mycket pengar det kommer handla om. Fast det finns väl dom som har det värre. Under tiden får man försöka låta bli att tänka på det.  

Och så kom det snö... Typans...

Kommentarer
Postat av: Lorten

Hänt något?

2009-03-23 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0