Bandy, födelsedag och en massa annat...

Igår fyllde jag år, o fick besök i Sthlm av mina och Lindas päron. Jättetrevligt =) Sen gick vi ut på kvällen på en schlagerbar, det var kul.

Idag har vi storstädat och så har jag friserat vovve. Klippt tassar, klor och borstat ur honom ordentligt. Lindas pärons lilla Shi-tzu stannade kvar här, så nu är det två hundar o tre katter här... Tidigare i förmiddags var vi i rastgården här borta o han o Soty lekte med en annan hund =)

Sen var vi ner på Zinken o kikade lite på bandy, Saik-Bajen.

Nu ska vi snart äta lasange o sen blir det väl tidigt i säng pga. jobb.

Kommentarer
Postat av: Marina

Han heter Torsten sa jag!

2009-03-03 @ 19:35:23
Postat av: flat tette

MEN GUD VA SEXIG DU ÄR FLATFIA!

2009-03-04 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0