Nattsnackare

Nu ska jag berätta om en rolig sak som hände för fem minuter sen. Linda sover som en gråsten i sängen. Och jag lagar lite nattmat. Så jag passerade sängen med tallrik o glas i högsta hugg när gråstenen börjar prata i sömnen.

Linda: Vänta!

Jag: Vaddå vänta?

Linda: Ja jag måste försöka komma tillbaka

Jag: Jaså, vart har du varit då?

Linda: På Mossvägen

Jag: Jahadu, vad gjorde du där?

Linda (Skitsur): Ja jag hämtade den där såklart!

Jag (Håller mig för skratt): Vilken den där?

Linda: Men!!! (Slår i sänggaveln) DEN HÄR!

Jag: Madrassen?
Linda (Ledsen o ynklig): Neeej. 

Jag: Sänggaveln?
Linda (Irriterad): Men ÅH! Nää!

Jag: Sover du?

Linda: Nej... SNARRRK!

Ja jag säger då det. Varje natt med L är en ny upplevelse.  I förrgår handlade vårt nattliga samtal om travhästar...

Blir nog roligt när hon läser detta på kontoret imorgon =) Pöss på re!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men va faaaan,ta bort!!!De där har inte jag sagt iaf:P

2009-07-24 @ 06:39:50
Postat av: therese

hahaha, va rolig hon är! :)

2009-07-24 @ 10:59:57
Postat av: Johanna

Hahahaa!! Jag ÄLSKAR Lindas kommentarer! Elektrisk ål..öh va nej den är levande. Gaah!!=D

2009-07-24 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0