Tjockholm

Vad dålig jag var på att uppdatera denna då... Här händer det ganska mycket, har packat ner hela lägenheten i molekyler, o ska leta reda på lämpligt släp att släpa ner allt till Tjockholm i. Min gigantiska divansoffa lär ju ta upp halva flyttekipaget. Men senast i helgen blir det flytt.

Idag har vi även varit o hälsat på Lindas farmor Maj-Britt =) Hon är för go. Filip var med också, o slog sig ner i knä på henne, o  det tyckte hon var jättekul =) O så frågade hon Filip; "Trivs du här hos TANT MAJ-BRITT?!"
Hon berättade att hon ville börja köra buss igen. 81 år, det är krut i tanten =)

På onsdag ska jag till käftis o pilla smartskalletänder och på torsdag ska jag gadda mig =)




"Åh vart fan är sjön då?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0