Skitvovve...

Om jag säger åt dig att komma så sticker du åt andra hållet.
Om jag säger "nej, du får inte ta pinnen" så tar du tre pinnar.
Om jag säger åt dig att gå o lägga dig så sätter du dig i knä o dreglar...
En hund i trots, har väl aldrig hört något dummare... Men fan vad jobbigt det är.

Idag flyttade första bebisen, Harry, till sin nya familj. Men två bor kvar. Harriet ska bo kvar hela tiden o den lilla randiga flyttar någon gång nästa vecka.

På fredag lutar det åt första natten i Stockholm. O imorgon ska jag gaddas.



Kommentarer
Postat av: Marre

Du är utmanad.. gå in på min blogg så ser du utmaningen... :)

2009-02-07 @ 13:16:59
URL: http://klenmarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0