Drar till storstan

Imorgon åker vi till Stockholm o plockar ur lägenheten. Var o hämtade släpet idag som var i liknande storlek som ett bostadshus. Perfekt tyckte jag, eftersom vi kommer få in hela bohaget plus hela lägenhetshuset om vi vill. Minst.

På torsdag ska jag till käftis o få tid för operation. Slita ut lite tänder som inte behövs.
Och imorgon är det precis sex år sedan Uffe lämnade oss. Helt sinnessjukt vad tiden går snabbt.

Jag o L sitter o glor på våra gamla betyg från skolan. Då säger kossan såhär: "Förstår väl att du fick bra betyg i skolan. Hotell och Restaurang gick väl ut på att äta så mycket det bara går... "





Kommentarer
Postat av: Sandritska

HAHAHAHA ja går det ut på det kan jag fatta du hade högsta betyg med en massa plus i kanterna på det ;)

2009-08-24 @ 20:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0