Ännu en kommentar av en viss person.

Drog till Stockholm igår o packade ur lägenheten, samt flyttstädade den. Det var skitjobbigt o jag har ont i muskler som jag inte ens har.
Polisfröken kom förbi o hjälpte oss att kånka soffor och puffar med sina enorma jaga-skurkar-muskler. Så det gick fort.

Sen sov vi på en uppblåsbar madrass mitt på golvet i vardagsrummet. Gummi mot parkett = Gnisslar satan. Vaknade med jämna mellanrum, och klockan halv åtta plingade en besiktningsman på dörren.  

Så till *Piip´s* kommentar (Har lovat att inte nämna något namn, för hon blir lite sur på mig) =P

Vi blåser förbi Arlanda o ser ett plan som lyfter:

Kommentaren: Titta, det lyfter! Men fan vad svårt att hitta i himlen!


Ja, nu kan ni ju gissa vem det var?! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0