Tina T!

Igår var vi på Tina Turner. Jäklar vilket drag! Krut i kärringen som snart blir 70 bast! Showen var superbra, o vi fick tag i biljetter på A-läktaren till helt okej pris.

Var med Fille till veterinären idag med hans onda öra. Han fick droppar med kortison o antibiotika, så nu ska det väl snart bli bra. Fick lön idag också =) Roligt roligt, men dom pengarna lär ju snart vara slut, ha ha.

Snart dags för tjockiskissen o föda sina bebisar snart... Dom måste vara många för hon är såååå tjock nu!

Kommentarer
Postat av: therese

åh ska ni få misse bebisar, då kan ni ge en till mig tycker jag! :)

2009-04-20 @ 21:03:02
Postat av: Nanni

vilkens katt är det?

2009-04-21 @ 21:02:52
Postat av: Anonym

och om det är therese, min syster som skrivit den andra kommentaren så tycker jag inte att ni ska ge henne en katt bejbis då hon tycker det är kul när dom e små, sen när dom blir stora e det tydligen inte så roligt längre! djurplågeri!!! /Nanni

2009-04-21 @ 21:04:19
Postat av: Anonym

är inte din syster therese :)

2009-04-22 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0