Sjukt...

Mycket sjukt... Men jag är glad att det inte är min hjärna som spökar...

Du trampar inte på mig mer, du trycker inte ner mig, du manipulerar mig inte längre. Det är skönt. Synd att det finns andra du lyckas förstöra. En vacker dag inser alla vad för slags människa du är.

Att ta sig ifrån dig var inte det lättaste jag har gjort, men nu när jag väl har lyckats, inser jag att jag är värd så mycket bättre. Alla är värd så mycket bättre.



Utdrag ur boken jag läser just nu: Psykopaten är egocentrisk och ser sig själv som en överlägsen person, med rätt att leva efter egna regler. En psykopat vet oftast alltid bäst och vill ha kontroll över människor i sin omgivning.

Kommentarer
Postat av: Sandritska

De där med psykopat känner jag igen ;) haha har nog läst allt som står om dem på nätet ;) Tur att du o jag e bäst <3

2008-10-04 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0