Färdigjobbat

Kom nyss från jobbet, haft ett par beställningar. Ska upp o jobba tidigt imorgon igen, så ikväll blir det lugna puckar.
Har feber o är tvärförkyld o det är sådär. Fanns bara flytande alvedon på jobbet så jag tog ett par shots... Var säkert 15 år sen jag tog sånt flytande så jag hade glömt hur snuskigt det var.
Komponerade meny idag också. Blev medium-rare biff med rostad potatis och rosépeppar- och rödvinssås.


Nä, nu ska jag ta hund och trilla ut i snön och imorgon blir det bandy efter jobbet. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Flytande alvedon som ja tyckte va sååå gott när ja va liten, fejkade huvvevärk så ja skulle få lite, hihi =)

2008-11-22 @ 20:11:46
URL: http://katiinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0