Morr!

Jag såg precis mitt julpynt hos grannen. MITT! Jag blev ganska irriterad... Sätter min högra på att det är han som har snott resten av alla sakerna också... Efter några öl är det jag som klampar upp dit o snor tillbax allting. Synd han inte kan ett ord svenska... Får väl möblera om i ansiktet på honom istället.

Ja ja, inte ska man vara bitter för sånt, är ju ändå bara en massa grejer. Så ikväll ska det bli en trevlig kväll istället =)

På måndag ska vi äta mat i 3bo med en av Sveriges rikaste män... Han är god för en halv miljard, så han kan gott bjuda på lite pengar tycker jag. Fick det i present av jobbet idag =)  



Vem skulle tro att det skulle bli såhär? ♥



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0