Mat i 3bo

Var ut med Lindan o kusinerna o käkade tvårätters i 3bo. Fick bergstunga på spenatbädd o pressad potatis till varmrätt. Efterrätten bestod utav parfait o björnbärspanacotta. Sen fick både jag o Nettan en julblomma o choklad av cheferna.

Sen var jag ner i förrådet igen. O inser att allt, precis allt är borta. Allt utom ett par enstaka klädesplagg, en snorkel (?) och lite kartonger.

Sen har jag klappat in paket, o det var inte min starka sida. Är nog inte den där pyssliga typen... En sak slog jag in i golvpapper, o det var inte så vackert men det får duga.



Jag älskar dig



Hittade en gräslig bild från min cross-tid. Inser att jag saknar den där saken ganska mycket... Tomten, om du läser detta så önskar jag mig min rosa fiddy tillbax! =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan vilken gullig liten sak... menar den rosa crossen då ;P hehe

2008-12-22 @ 18:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0