Jag får spunk

Har så förbannat med virus på datorn att jag inte får igång den. Så nu fick jag snällt ta bilen o åka hem till päronen o låna deras dator. Tur att farbror datordoktor ska komma o bota den om nån timme.

Fick min peakjacka idag också, som jag hade beställt. Givetvis kom den i  fel strl. Small... HERR! Jag blir galen. Fast pappsen provade den o den satt supersnyggt på honom =) Så han får väl ta den om han vill ha den.

Danne rensade ut filmer igår som han inte ville ha. Så nu har jag lånat ca 200 filmer av honom. Känns som att jag kommer ha lite o göra om jag ska kolla igenom alltihop.  




Nu ska jag skicka ut hunden på gården o ta en kopp kaffe med far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0